Hej alle! Vi mødes i dag kl 13 i transmogriffen og følges ud til Københavns middelalder marked ude i valby parken kl 13:15 ish. Hvis I hellere vil mødes derhenne må I gerne skrive til Transmogriffens telefon så vi ved hvor mange vi skal være <3
Hej alle! Vi mødes i dag kl 13 i transmogriffen og følges ud til Københavns middelalder marked ude i valby parken kl 13:15 ish. Hvis I hellere vil mødes derhenne må I gerne skrive til Transmogriffens telefon så vi ved hvor mange vi skal være <3